Sabtu, 15 Oktober 2011


Semester 3 ni memang seronok, mencabar dan macam-macam perasaan bercampur baur. Ikuti kisah aku di bawah ni ye.Sabar.baca satu-satu di bawah nie ye.....

1. Paling mencabar, kerana semester ini aku perlu mengambil 19 Jam kredit mata pelajaran.AMEK KAU !!~~ mencabar ke tak mencabar ......Pengeluaran Tanaman Utama, Prinsip Ekonomi, Sains Tanah, Bahasa Inggeris 3, semua itu 3 jam kredit yang harus dikejar.... Tambahan lagi Kokurikulum, Tamadun Islam (sains dan teknologi), dan Kerja Lapangan yang memang penat dan letih (biasalah tuuu~~~~~).....akupun tak tau mengapa semester ini aku tak rajin macam semester satu dulu...(eh aku rajin apa ~~tapi tak se-struggle semester 1 dulu, HAHAHAHA!!)..Namun,prinsip hidup aku,
BELAJAR UNTUK KEHIDUPAN.....

2. Menyeronokkan?? sebab dapat kawan-kawan baru.Senang cerita, junior baru la.Hahahaha..kenapa seronok ?? Sebab ada mereka aku ceria di sini. Jika tidak, keseorangan la aku....Sesungguhnya aku sayang korang semua.....di bawa
h ini diabadikan album-album ceria aku bersama mereka semua
(kawan-kawan aku)
Semester 3 ni memang seronok, mencabar dan macam-macam perasaan bercampur baur. Ikuti kisah aku di bawah ni ye.Sabar.baca satu-satu di bawah nie ye.....


gambar ni masa dengar ceamah. Sempat lagi kami berfoto.:P

mereka yang sporting, ceria dan macam-macam kerenah

tengah post mortem.Ni nak post mortem ke nak posing ???? hahaha, nak layan kerenah punya hal, layan je la... Sebab tu muka serious je tu .....


Sebahagian ahli PPI

Badan kalau dah penat, bergambar sakannn je laa....hahahaha

Haaaa !!! ni dengan junior yang aku rasa memang hyper gila. Masa bergambar nie, mesin pengering tangan tu berfungsi. Tak tau la dia tu kepanasan ke tak

Dinner DPIM !!!

Jangan salah faham dan pandang, inilah aktiviti gila kami .... :D



haaaa ! gambar ni time aku journey kat hutan. Seronokkkk .....

Semester ini jugak mengajar aku erti pengorbanan, pengorbanan masa dan segalanya. emm.....but yang paling penting, berkorban untuk ALLAH yang satu ....

ALLAH TIDAK AKAN MEMBEBANI KAMU MELAINKAN DENGAN KESANGGUPANNYA .....

Hargailah mereka yang ada disekililing kita .......

Tiada ulasan: