Selasa, 7 Disember 2010

Izinkan Aku

~~~~> jika ada cinta <~~~~

" AKU MENCINTAIMU " *kerana pes0na kecantikan/ketampananmu* hmm Bagaimana jika kecantikan/ketampanan itu pudar?? akankah CINTA ikut pudar ???
"AKU MENCINTAIMU " *Kerana Harta yang ada padamu* Harta juga titipan, jika tiba-tiba hilang mungkinkah CINTA masih terucap???

"AKU MENCINTAIMU" *Kerana kesolehanmu* BiIa terIihat sedikit AkhIak yg cacat dari dirinya Cacat puIa-kah CINTA itu???

"AKU MENCINTAIMU" *Karena ilmu-mu* bila ilmu yang kau miliki juga kukuasai Mungkinkah CINTA hanya sekedar CINTA???

--------------CINTA---------------
CINTA,,,, sebanyak apapun aIasan yang ada pada dirimu aIasan yang membuat dirimu sempurna atau terIihat biasa dipandangan ini, biarkan AKU MENCINTAIMU......

Biarkan AKU MENCINTAIMU karena ALLAH dimana Rasa CINTA itu hadir bukan karena kesempuranaanmu kesempurnaanmu dapat aku Iihat disaat aq mulai beIajar mencintaimu .....

CINTA ,,,, Biarkan AKU MENCINTAIMU kerana ALLAH dimana ketika Rasa Cintaku terhadapMu berkurang namun aku akan berusaha untuk menghadirkan CINTA itu Iagi demi CINTAKU padaMu Ya Rabb

CINTA,,,, Biarkan AKU MENCINTAIMU kerana ALLAH disaat Rasa CINTA membunyikan nada-nada indah aku memuIiakanmu sepenuh hati ... dan disaat nada-nada CINTA tak bersenandung indah aku kan berusaha untuk tidak menzaIimi dirimu . akan tetap ada rasa menghargai dan mengh0rmatimu demi mengharap keredhaanMu Ya Rabb ....

-----------CINTA------------

CINTA .... INdahnya Ketika Cinta berkenan Menyapa Dunia serasa miIik berdua,, yang Iain hanya menumpang
CINTA .... Maaf tak bisa aku ucapkan kata CINTA itu sebeIum engkau menghaIaIkan CINTA mu ... CINTA .... Bukan Rayuanmu yang aku perlukan kini Beri aku sedikit Waktu untuk Meminta pada Rabb agar aku dapat mencintaimu ...

CINTA sungguh AKU ................... @@___@@ KaIimat terakhir diisi sendiri saja ya ... ^_^ Semuga puisiku ini dapat mewakiIi setiap hati anak manusia yang sedang diIanda CINTA ....

== ===


SALA
M CINTA


1 ulasan:

Encik Bulan berkata...

Indahnya kurniaan-Nya. Menarik untuk dikongsi..
terima kasih, arifin :)